Thursday, March 29, 2012

Congrates everybodyy !!

Assalamualaikum :) hihiii masih belum terlambat lagi unutk saya ucapkann tahniahhhh kepada semuaa 94's yang ambil result spm minggu lepas kan ?ah betol lah ..Alhamdulilah seramai 39 orang dapat straights A's !!! Antaranyaa adalah Saibah Sainel .Afiqah Azmy ,Liyana Aminuddin ,Meeraa kamarudin ,Raja Mujiha , Atenn ,and Khairiahhh !!! Tahniahh yee koranggg !! andd andd Please give a big clapp for my Tablemateeee !!! Natasha Hassannnnnn She's got a good resultt kayyy ,if nak tau tanya dia sendiri  ok.Malu aku duduk sebelah dia tapii hmmm :( haha :D aku ?tapayah tanya lahh :) Cukup cukup makann jee :) tapi tu pun alhamdulilah :) I have done my best time exam hari tu :) ahaaaaa Syaaa Zatyyy Maieee Manjaa Yayarahman Nazihaa Zulkefly Syeraa Mokhtarr ,Iqqin ,Fifie Queraa Qiqi Miera wahid, and semuaaa lahhhhh !!! tahniahhh okayy :D  dahh dahh koranggg semua pandai sey ! HAA im proud to be 5PA 2011 they are awesomee and geniuss !! Nanti Insyallah dah masuk University kalau terjumpa tegur tegur lahh kayy *haha aku over gilaa kot !! KBYEEE..
EHH chopp sebelum tu saya nak ucap ribuan terima kasih kepada semua kawan kawan saya yang pernah mengajar sayaaa sebelum ni :)  yang sampai macam nak anginn satu badan kalo mengajar aku :D hehe terima kasih sayanggggggggggggg kuuuuuuu :)
                                                                             


Afiqahh Azmyyy ! tahniah fiq :D

Ni diaa saibahhhh !! seorang perempuan yang ayu serta lemah lembut dan berdedikasi :)
Go Eba go !!!


Keadaan dewan :)
hyeee ninaa marsssssss !! good luck spm kay :) i lovee youu ninaaa :D


The cutesttttt junior that i ever met :D acikkkk !!

Hyee Dekjaammbuuu Achikkk andd alyaaaaaaaaa :D
alahaaii comelnyaa budakk budakk ni :)

zaimahhh !! kenapa awak makin tinggi ni !!! farihaa jangan cakap ahh ! tinggi sangat !
hehe btw goodluck eh spm :)

RAJA !!!! saya banggaa dengan awak ! sebab saya pernah naik satu bas sekolah dengan awak !!
HAHAH congratess rajaaa ! 9A's :)

haha singgah jappp :)

ZATY !! result kita lebih kurang sama ! hahahah :D

Coughh coughhh lagii menyemmpat !!!
hhaha
                               

No comments:

Post a Comment